Isnin, 21 April 2014

ALHAMDULILLAH... (^_^)

Assalamualaikum WBT, ukhti wa akhi semua… Syukur Alhamdulillah, hari ini genap usia saya 24 tahun… Alhamdulillah, masih dipanjangkan usia ini... Mungkin agak lambat saya menulis tentang hari indah ini kerana beberapa minit je lagi nak masuk ke tarikh baru...  J



Pagi tadi, saya terima mesej ucapan hari lahir dari keluarga saya nun jauh di kampung halaman... Terubat juga rindu di hati...  Hehe.. Maklum la, dah lama tak balik kampung, jadi rindu pun membuak-buak lah...

Dah hampir 3 tahun saya menuntut ilmu di negeri orang dan 3 tahun juga la saya tak sambut hari lahir bersama keluarga.. Sebabnya asal je hari lahir saya, mesti study week dan asal je study week mesti tak dapat balik sebab ada extra class.. Tapi never mind la, ilmu lagi penting kan.. Hehe.. Nanti balik kampung boleh la sambut... J

Apa-apa pun, saya harap saya dapat gunakan usia ini dengan lebih manfaat dan lebih kebaikan yang dapat saya lakukan.. Saya harap saya dapat terus istiqamah berusaha menjadi wanita solehah dan kuat untuk tempuh walau apa dugaan dan rintangan yang datang menghalang.. Semoga saya dan keluarga dilindungi, dirahmati dan dilindungi di dunia dan di akhirat.. Begitu juga kalian... In Syaa Allah… Aamiin… 


P/S: Semoga saya dapat gunakan peluang dan usia pemberian Allah SWT ini untuk perbaiki diri... Aamiin.. J

2 ulasan:

  1. happy belated birthday...semoga menjadi anak yg solehah...

    akak singgah & follow sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, kak... In Syaa Allah... Aamiin.. :)

      Padam