Ahad, 21 April 2013

SANAH HELWAH BUAT DIRI.... (^_^)

Assalamualaikum WBT, ukhwah fillah semua… Syukur Alhamdulillah, hari ini genap usia saya 23 tahun… Alhamdulillah... Semoga hidup saya  di hari esok dan hari-hari seterusnya lebih baik daripada hari ini..

Saya tak perlukan hadiah daripada sesiapa, kerana hadiah yang terbaik dan terindah dalam hidup saya adalah apabila melihat mak dan ayah saya sentiasa tersenyum bahagia... Kebahagiaan mereka adalah kebahagian saya... :)


Semakin meningkat usia, semakin dekat diri dengan pertemuaan dengan Allah SWT.. Semoga Allah mengizinkan diri ini untuk terus menikmati perjuangan hidup dan memperbaiki kelemahan diri dalam usaha mengapai mardhotillah dan cintaNya yang hakiki... J

Moga dengan meningkatnya usia saya ini, meningkat juga amal, taqwa dan kualiti ibadat saya yang saya kumpulkan di dunia ini untuk destinasi akhirat yang abadi... Dan semoga saya terus istiqomah dalam usaha menjadi muslimah solehah yang sejati dan dipermudahkah segala urusan... In Syaa Allah... Aamiin.. Kalian doakan untuk saya juga ye...  J

P/S:  Semoga Allah SWT  sentiasa memayungi dan mengiringi hidup ini dengan kasih sayang dan keredhaanNya.. Aamiin…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan